Τετάρτη 16 Ιουνίου 2021

ΚΑΡΔΙΆ ΜΟΥ ΠΆΨΕ ΝΑ ΠΟΝΆΣ

 

Καρδιά μου τί άλλο νά σού πώ
γιά νά σ'ευχαρηστίσω ;
Τά χρόνια πού περάσανε
πιά δέν γυρίζουν πίσω "
Καί εσύ έμεινες εκεί
νά σκέφτεσαι εκείνη ...
Αυτή πού στήν ζωή της
ζούσε χωρίς ευθύνη :
Καρδιά μου σέ παρακαλώ
κι άλλο δεν αντέχω ...
Ούτε έχω την δύναμη
κοντά της γιά νά τρέχω "
Τράβα κι εσύ μιά μολυβιά
καί σβήστην μιά γιά πάντα.
Κάντην στό κομπολόϊ σου
έτσι απλά μιά χάντρα ...
Καί μήν θυμώνεις άν σού πώ
εύκολα ξεπερνιέται ...
Ότι γεννιέται χάνεται
καί δεν ξανά γεννιέται *
Δεν τό αντέχω νά πονάς
στόν ήλιο χαμογέλα !
Τό ξέρω έχει πόνο ή ζωή
χρειάζεται καί τρέλα "
Πές ήταν ένα όνειρο,
όμορφο στήν αρχή του
όμως στό τέλος άφησε
μονάχα τήν πληγή του ...
Άλλο καρδιά μου μήν πονάς
κοίτα νά ησυχάσεις ...
Όπως πολλά τά πέρασες
κι αυτήν θα ξεπεράσεις "
Δημήτρης Κεραμίδας
16/6/21 copyrite ©️

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου